Vårblommor

Fick för mig att gå och köpa en vårblomma. Jag köpte en påsklilja med tre små lökar som jag sedan planterade om på tre olika ställen. Jag tycker det är finare när det inte blir för mycket på samma ställe.

 
En härlig solig vårdag satte jag mig ute på terassen med några alternativa "krukor".
 
 
Konservburken jag format till en krona, en silverskål på fot och en enkel glasburk blev bra!
 
 
 
Silverskålen fick bo i min glascyliner i fönstret.
 
 
Konservburkskronan på fönsterbrädan.
 
 
Och glasburken på hyllan.
 
 
Några dagar senare:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Underbara blomma, som skänker så mycket spriande vårglädje!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fin!

2014-03-19 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0