Stockholmshelgen

 
Var i Stockholm i helgen hos vår fina Terese! Vår goda frukost på balkongen.
 
 
Vattnet precis vid hennes lägenhet.
 
 
Vi solade vid några klippor och njöt av livet.
 
 
Underbara sallad!
 
 
Glada tjejer i väntan på vår tredje partner in crime.
 
 
 
Blev en sväng till grönan i bästa sommarvädret.
 
 
 
Happy faces i skrattkammaren!
 
 
Lycklig jag.
 
 
Madde och Terese åkte den här, men jag nöjde mig med att titta på....
 
 
Sommarkrysset hade repetition med Thomas Stenström, Samir & Viktor med flera.
 
 
Terese och Madde.
 
 
 
 
Terese underbara hängstol på balkongen med vattenview. Jag var lite avis allt..
 
 
Strandpromenaden.
 
 
Bagelstreet Café.
 
 
 
Preppar inför utgång bland massa stureplans stekare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0