Beställ julkort!

Jag kanske är den enda som redan längtar efter julen, men jag kan helt enkelt inte låta bli. Det är så mysigt med tända ljus, julmarknad och allt pyssel!
 
Jag kommer redan nu börja med att tillverka julkort - så känner du att du vill ge bort handgjorda julkort i år kan du kontakta mig på 070 85 60 383, på facebook eller här på bloggen.
Har du särskilda önskemål försöker jag att uppfylla detta, (till exempel storlekar eller motiv) och nytt för i år är att jag säljer 5-pack för 100kr. Vanligtvis kostar ett kort 30kr.
Jag mailar över bilder på det jag gjort innan det levereras så att du får chansen att komma med invändningar om du vill lägga till/ta bort eller ändra något.
 
Exempel på några kort i en serie jag tillverkade förra året.
 
Hoppas vi hörs! /Victoria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0