Skrivbordsrenovering



Till mitt projektarbete att göra en scrapbookingateljé i vitt, valde jag att rusta upp och måla om detta skrivbord.



Ett vanligt halvt omodernt skrivbord...



Som någon liten krabat varit och kladdat på förr i tiden (erkänner mig skyldig).



Jag började med att slipa...



... och fortsatte med att grundmåla alla kanter svarta för en kommande shabby chic-feeling.



I detalj.



Skrivbordslådorna.



Målad en gång!



I detalj.



Andra gången.



Lådorna.



I detalj.



Sista målningen.



Slipade lite så att det skulle se lite slitet ut, dock dålig bild..



Såhär blev det inne i mitt rum!
Observera att jag inte börjat inreda än, fler bilder kommer en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0