Fotoalbum



Har gjort om ett svart album till mina scrapbooking-verk, från början var det bara svart.



Jag ska använda det till mina julkort och ville därför ha en snö-vit framsida.



Använde mig utav en etikett som mall till en snygg skylt till framsidan.



Den nya etiketten på stjärnmönstrat papper, klar!



Änglar jag fick av Sofie i juklapp. Jag limmar fast dem vid det vita papprets nedre kant.



Etikett med julmotiv, grått spetsband och änglar.



Här har jag limmat fast änglar och spetsband.



Har även skrivit på etiketten.



Jag skuggade också kanterna med svart krita.



Sådär blev resultatet!


Kommentarer
Postat av: hampus

wow...verkligen ambitiöst, jag gör fotoböcker hos www.solentro.se, det är också personligt men inte på samma sätt som de böcker du gör i princip för hand...



ha de/h

2012-01-15 @ 11:08:58
URL: http://hampusbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0