Projektarbete



Are you ready for the ugly truth?



För er som känner mig är inte det här något ovanligt...



...men så här kan det faktiskt också se ut.



Här har jag städat iordning för en start av mitt projektarbete.



Arbetet handlar om att fixa en schysst scrapbookingateljé i mitt rum.



Jag började med att flytta byrån till hörnet...



... och sedan montera ner hyllorna.



Där var hyllorna borta!



Allt nerplockat från väggar och dylikt.



Lite nya saker inhandlade under tiden. Den här går att fälla ut och innehåller praktiska fack och lådor. Mycket användbart till mitt pyssel och mina småsaker!



Jag fixade skrivbordet...

 

konsoler...



och hyllplan.



Jag ägnade timme efter timme åt att sortera bland alla mina småsaker som stämplar, pärlor, band och mer.



Jag satte upp hyllan i hörnet över sängen.



Jag inredde den delen av rummet.



Jag bar in skrivbordet.



Jag började dekorera.



Jag gjorde lite fint med mina pysselsaker.



Jag bäddade säng för en gångs skull ;)



Mina saker på skrivbordet. I lådorna har jag saxar och små överblivna pappersbitar, i pappersförvaringen har jag mönstrat och annat papper i a4 sorterat i färgordning. Jag har pennställ, burkar till pärlor, snören, snäckor med mera. Små konservburkar till smått skräp, små pappersbitar och dylikt.



Allt sorterande i lådorna gav en god översikt. Här har jag småpyssel i översta lådan (pärlor och dylikt), stämplar i andra och grövre papper till själva kortstommen i den understa.



Slutligen - mitt rum förvandlades från ett tråkigt sov rum till ett praktiskt rum med otroligt mycket förvaring till alla mina småsaker. Jag har även någonstans att sitta och arbetet har inte kostat mig så mycket eftersom jag redan hade mycket av materialet och inte behövt köpa mycket nytt. Ni ser vad lite fantasi kan göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0