Ommöblering



Före



Före



Under arbetets gång



Baksidan av min hylla skulle målas



Jag hade visst bara gjort framsidan innan...



Så blev det



...och så här. Jag målade i all hast, mest för att undvika den fula träytan som nu skulle bli ut mot fönstret.



Här hade jag tänkt ställa skrivbordet



Hörnan förflyttades alltså från ena långsidan av mitt rum till den andra.



Så här blev fönstret



Blomkruka, pennburk och lampa!



Bordet som jag målade för ett tag sedan fick bli ett säng/datorbord bredvid skrivbordet.



Under har jag ställt pappersförvaring med färgat scrap-papper sorterat efter färgordning.



Så här blev det slutliga resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0