Konsoller



Jag köpte svarta konsoller när jag skulle sätta upp en ny hylla till mitt projektarbete; scrapbooking ateljé i vitt. Jag ska självklart måla dem vita.



Lite slipning.
Extra noga vid alla kanter så att den vita färgen fäster bra.
Dock får man inte slipa så mycket att det svarta försvinner, det ska vara kvar på kanter som shabby-effekt.



Använde mig av sandpapper 120 skulle jag tro.



Slipning i detalj.



Första målningen.



Andra gången.



Detalj.



Målad tredje och sista gången.



Detalj.



Hålen före.



Hålen efter. Fyllde i med svart färg för effekter.



Slipade alla kanter med ett fint sandpapper.



Det är de små detaljerna som ger liv, resultatet blev bättre än väntat!
Lägger upp bilder på hyllan senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0