Scrapbook-ateljé



Hittade en ultimat hylla i källaren - massor av fack. Jag har så många småsaker över, har inte plats för allt, så jag sorterade grejerna och la allt i varsitt fack. Superbra, nu hittar jag allt direkt samtidigt som jag får en översikt vad gäller färger och storlekar på tex blommor eller pärlor.



Skrivbordslådorna är fulla av mönstersaxar, flittyger, band, etiketter, mallar och mycket mer!



Det här måste jag nog säga är en av de absolut smartaste sakerna jag har kommit på...
Jag har sorterat alla slags band; sidenband, silkesband, spetsband och snören i färgordning och lagt dem i fack i en bestickkorg till en diskmaskin. I scrapbookingens värld är det bara fantasin som sätter gränser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0