Meny i Vallsjöbaden



Spenderade större delen av gårdagen åt att göra en ny skylt till Vallsjöbaden.
Jag har stämplat alla bokstäver eftersom jag tycker att det är väldigt opersonligt och ocharmigt med dataskrivet. Vallsjöbaden är ett ställe som borde göra nya saker men bevara en del av den gamla stilen. Jag laminerade alla småskyltar och satte upp dem på ett blått bakgrundspapper. Rätt nöjd är jag för att jag faktiskt hittade identiska färger på papprena jämfört med både den blåmålade väggen (det syns knappt att det är ett papper där också) och den gröna listfärgen. Det var lite häftigt!
Restultatet blev väl ganska okej ändå måste jag säga...



Välkomna ut på en liten fika i Vallsjöbaden i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0